Ungles Blancaneus

Bona tarda!!

Em va agradar la meva manicura amb la bruixa de la Blancaneus que vaig decidir ampliar els dibuixos. Així que em vaig posar a treballar-hi i vaig pintar a la Blancaneus, a la Reina i a la poma enverinada.100_8320copia

Tot està fet amb pintura acrílica de diferents colors. Així que aquesta va ser la meva manicura de Halloween/Castanyada d’aquest any 😉 La base, per si no heu llegit l’anterior post, és el Milani 3D Holographic 514 Hi-Res.100_8323copia

Espero que us hagin agradat 😉

9 pensaments sobre “Ungles Blancaneus

  1. uau! acabo de descobrir el teu blog i he decidit seguir-te via facebook desde ja! jaja primer de tot perquè se’m fa estrany llegir en català coses sobre nail art*_* i és tot un plaer; i en segon lloc perquè les teves manicures estan molt ben treballades (són originals, ben fetes i molt netes:))

  2. Fama Rey diu:

    Madre mia!!!! Pero si es que ya no sé cómo decirte que eres una artistaza sin que suene a peloteo!!!! Me encanta nena!! Por cierto… te he retado!!!! juas juas juas ^_^

    Un besote

Deixa un comentari

