Ungles fosques amb una granota verda

Bona tarda!!

Avui és dia de nail art i us vull ensenyar aquesta manicura que representa bastant bé la meva cara en aquests últims dies. Com veieu m’he dibuixat una granota verda d’ulls vermells al dit. Està pintada sobre un color molt sobri i li dóna un toc diferent a la manicura.Ungles fosques amb una granota verdaEl color base és el Sephora 10 Pure Prune que tal i com diu el seu nom és un bordeus molt fosc, que és quasi marró-negre.  La granota l’he pintat tota amb pintura acrílica de diferents colors. Últimament m’estic animant a fer servir les pintures acríliques i és per això que us anuncio que intentaré publicar cada setmana una manicura amb dibuixos fets amb pintura acrílica.Ungles fosques amb una granota verdaSi tot va bé voldria publicar tres entrades a la setmana: una on usi pintures acríliques, una del Reto #Usaloya i una altre totalment lliure. Per cert, va ser el meu aniversari i mireu quin regal vaig rebre… 🙂2013-11-16 13.10.38copia

I també volia aprofitar per anunciar que Toxic Vanity ha creat el Reto 31 días del 2014. Us animo a participar ja que és molt estimulant!!!

Espero que us hagi agradat l’entrada d’avui 😉

Anuncis

8 pensaments sobre “Ungles fosques amb una granota verda

  1. Em sembla un molt bon propòsit! I a més amb varietat: acríliques, usaloya i lliure. Jo m’estic plantejant participar al reto 31 días. M’agrada que hi hagi temàtiques per a cada maincura, així estàs cenyida a una idea i el que importa és com la plasmis i de quina manera. L’únic que no m’acaba de fer el pes és l’estat en què acabaran les meves pobres ungles al final del repte, jajaja!

    Ara que hi penso, ja podràs compaginar el teu propòsit de 3 manicures per setmana amb el reto 31 días? Ànims!!!

    • Hola Hue!! Si vols apuntar-te el millor és que començis ja a preparar manicures i les guardes fins al gener. Així les ungles estaran bé 😉
      Quan faci el Reto serà difícil sumar-hi tres entrades setmanals així que pot ser que mentres duri el Reto 31 dies nomes publiqui això 😉

  2. oix que maca que t’ha quedat, moníssima la granota! Quina enveja ja amb el llibre de la Teresa:))
    Jo també m’he apuntat al repte de 31 dies, a veure si me’n surto jaja

Deixa un comentari

