Rojo – Reto 31 días 2014

Bona nit!!

Comencem l’any 2014 amb molta il·lusió i amb moltes ganes de participar per segona vegada al Repte de 31 dies. Consisteix en fer 31 manicures en 31 dies i cada manicura està inspirada en un tema concret. Per començar el repte, la manicura d’avui està inspirada en el color vermell.

¡¡Buenas noches!!

Empezamos el año 2014 con mucha ilusión y con muchas ganas de participar por segunda vez en el Reto 31 días. Este reto consiste en hacer 31 manicuras en un tiempo de 31 días y cada manicura está inspirada en un tema concreto. Para empezar el reto, la manicura de hoy debe inspirarse en el color rojo. Reto 31 días - Rojo

Jo he optat per un simple disseny de triangles on el vermell és el protagonista absolut ja que contrasta amb la línia negra del triangle. El color vermell és el Essence Color & Go 113 Do You Speak Love? i el color negre és el Flormar Glitter GL10. Com veieu té purpurina molt fina però no acaba de ser ni un glitter pur ni un esmalt hologràfic.

Yo he elegido un diseño simple con triángulos donde el color rojo es el protagonista absoluto y que contrasta mucho con las líneas negras de los triángulos. El color rojo es el Essence Color & Go 113 Do You Speak Love? y el color negro es el Flormar Glitter GL10. Como podéis ver, el esmalte negro tiene purpurina pero no es un esmalte holográfico. Reto 31 días - Rojo

Feliç 2014 a tothom i fins demà 😉

¡Feliz 2014 a todos y hasta mañana! 😉

Advertisements

6 pensaments sobre “Rojo – Reto 31 días 2014

  1. Me encantaron! Me recuerda un poco a las pokeballs, jeje, pero de buena manera. Bravo, bravo, por la pulcritud y las fotos claritas que muestran tu nail art en todo su esplendor.
    Un abrazo y te espero por mi blog.
    Natalia.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s