Puntos – Reto 31 días 2014

Bona tarda!!

Avui us porto una manicura de punts molt senzilla però de la que vull destacar els pintaungles que he fet servir. El color base és un color de la marca OPI que es d’acabat rugós ja que té tecnologia liquid sand. Si sou seguidors del blog sabreu que tinc esmalts amb aquesta tecnologia i aquest pertany a una col·lecció que jo personalment no he vist a la venta a Espanya.

¡¡Buenas tardes!!

Hoy os traigo una manicura de puntos muy simple en la que destacan los esmaltes que he usado. El color base es un color de la marca OPI que tiene un acabado de efecto arena, tecnología liquid sand. Si sois seguidores del blog ya sabréis que tengo unos esmaltes de OPI con este efecto y éste rosa pertenece a una colección que creo que no está a la venta en España. Puntos - Reto 31 días 2014Aquest esmalt tan bonic es diu Pussy Galore i és de la col·lecció The Bond Girls de OPI. Des de que el vaig veure a les reviews de blogs americans em vaig enamorar. La dolçor del rosa nacrat amb un shimmer rosa fúcsia i efecte liquid sand.. És perfecte!! I al final el vaig comprar a través de Ebay, juntament amb  altres esmalts, al venedor Beautyzone2007. I també vaig comprar el esmalt amb el qual he fet els punts. És el Color Club Wink, Wink, Twinkle. Aquest esmalt també és molt bonic. És de color rosa fúcsia amb purpurina hologràfica platejada. Us l’ensenyaré amb més detall en una altre ocasió 😉

Este esmalte tan bonito se llama Pussy Galore y es de la colección The Bond Girls de OPI. Desde que vi las reviews de esta colección en los blogs americanos, me enamoré. La dulzura de este rosa nacarado con un shimmer fucsia y efecto liquid sand… ¡Es perfecto! Y al final me decidí a comprarlo en Ebay al vendedor Beautyzone2007. Y también compré el esmalte con el que he realizado los puntos. Es el color Color Club Wink, Wink, Twinkle. Este esmalte también es muy bonito. Es de color rosa  fucsia con purpurina holográfica plateada.Os lo mostraré con más detalle en otra ocasión 😉Puntos - Reto 31 días 2014

Espero que us hagi agradat la meva proposta 😉

Espero que os haya gustado mi propuesta 😉

2 pensaments sobre “Puntos – Reto 31 días 2014

Deixa un comentari

